Информатика. 6-сынып

Оқулық авторлары
Р.А. Қадырқұлов Г.К. Нұрмұханбетова
Тапсырмалар жинағының авторлары
Р.А. Қадырқұлов Г.К. Нұрмұханбетова
Баспа
Алматыкітап
Пакетке кіреді
Тегін
  • Оқу жиынтығында 32 параграф, оқытушыға арналған тапсырмалар жинағында 0 тапсырма.
  • Оқулық авторлары
    Р.А. Қадырқұлов Г.К. Нұрмұханбетова
  • Тапсырмалар жинағының авторлары
    Р.А. Қадырқұлов Г.К. Нұрмұханбетова
  • Пән
    Информатика
  • Сынып
    6.
  • Баспа
    Алматыкітап
  • Пакетке кіреді
    Тегін

1.  Компьютерлік жүйелер және желілер

Нөмірі
Параграф
1.1. Алғы сөз
1.2. 1.1. ЭРГОНОМИКА ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
1.3. 1.2 ҚОҒАМДАҒЫ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК МӘСЕЛЕЛЕРІ
1.4. 1.3 ЕСЕПТЕУ ТЕХНИКАСЫНЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
1.5. 1.4 КОМПЬЮТЕР ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ?
1.6. 1.5 ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕ
1.7. 1.6 СЫМСЫЗ ЖЕЛІЛЕР
1.8. 1.7 ПРАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР

2. 3D баспа

Нөмірі
Параграф
2.1. 2.1 3D РЕДАКТОРЫ
2.2. 2.2 3D РЕДАКТОР ҚҰРАЛДАРЫ
2.3. 2.3 ОБЪЕКТІЛЕРДІҢ ҮШӨЛШЕМДІ МОДЕЛЬДЕРІ. КОНУС, ЦИЛИНДР ЖӘНЕ СФЕРА ҚҰРУ
2.4. 2.4. 3D-РЕДАКТОРДАҒЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІҢ МОДЕЛЬДЕРІН ҚҰРУ
2.5. 2.5 ОҚИҒАЛАРДЫҢ ҮШӨЛШЕМДІ МОДЕЛЬДЕРІ
2.6. 2.6 3D БАСПАСЫН БАПТАУ
2.7. 2.7. 3D МОДЕЛЬДЕРДІ ПРАКТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ҚҰРАСТЫРУ

3. Python тілінде программалау

Нөмірі
Параграф
3.1. 3.1 IDE-МЕН ТАНЫСУ
3.2. 3.2 ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС
3.3. 3.3 ДЕРЕКТЕРДІҢ ТИПТЕРІ
3.4. 3.4 АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАРДЫҢ ЖАЗЫЛУ ЕРЕЖЕЛЕРІ
3.5. 3.5-3.6 ПРАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР
3.6. 3.7 САНДЫ ЕНГІЗУ ЖӘНЕ ШЫҒАРУ
3.7. 3.8 СЫЗЫҚТЫҚ АЛГОРИТМДІ ПРОГРАММАЛАУ
3.8. 3.9 ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС
3.9. Түсінік

4. Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау

Нөмірі
Параграф
4.1. 4.1 СІЛТЕМЕЛЕР (СНОСКИ)
4.2. 4.2-4.3 ГИПЕРСІЛТЕМЕЛЕР ЖӘНЕ ОНЫ ПРАКТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ҚОЛДАНУ
4.3. 4.4 ИНТЕРНЕТТЕГІ АВТОРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ ЖӘНЕ ПЛАГИАТ МӘСЕЛЕЛЕРІ
4.4. 4.5 МАЗМҰН
4.5. 4.6 РЕФЕРАТ
4.6. 4.7 ПРАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР

5. Қосымшалар

Нөмірі
Параграф
5.1. ГЛОССАРИЙ
5.2. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Өтінемін күте тұрыңыз