Информатика. 6-сынып

Оқулық авторлары
Р.А. Қадырқұлов
Тапсырмалар жинағының авторлары
Р.А. Қадырқұлов
Баспа
Алматыкітап
Пакетке кіреді
Тегін
  • Оқу жиынтығында 32 параграф, оқытушыға арналған тапсырмалар жинағында 0 тапсырма.
  • Оқулық авторлары
    Р.А. Қадырқұлов
  • Тапсырмалар жинағының авторлары
    Р.А. Қадырқұлов
  • Пән
    Информатика
  • Сынып
    6.
  • Баспа
    Алматыкітап
  • Пакетке кіреді
    Тегін

1.  Компьютерлік жүйелер және желілер

Нөмірі
Параграф
1.1. Шартты белгілер
1.2. Алғы сөз
1.3. 1.1ЭРГОНОМИКА ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
1.4. 1.2 ҚОҒАМДАҒЫ ИНТЕРНЕТКЕ ТӘУЕЛДІЛІК МӘСЕЛЕЛЕРІ
1.5. 1.3 ЕСЕПТЕУТЕХНИКАСЫНЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
1.6. 1.4 КОМПЬЮТЕР ҚАЛАЙ ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ?
1.7. 1.5 ОПЕРАЦИЯЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР
1.8. 1.6 СЫМСЫЗ ЖЕЛІЛЕР
1.9. 1.7 ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ –ПРАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР

2. 3D баспа

Нөмірі
Параграф
2.1. 2.1 3D РЕДАКТОРЫ
2.2. 2.2 3D РЕДАКТОР ҚҰРАЛДАРЫ
2.3. 2.3 НЫСАНДАРДЫҢ ҮШӨЛШЕМДІ МОДЕЛЬДЕРІ. КОНУС, ЦИЛИНДР ЖӘНЕ СФЕРА ҚҰРУ
2.4. 2.4. 3D-РЕДАКТОРДАҒЫ ОБЪЕКТІЛЕРДІҢ МОДЕЛЬДЕРІН ҚҰРУ
2.5. 2.5 ОҚИҒАЛАРДЫҢ ҮШӨЛШЕМДІ МОДЕЛЬДЕРІ
2.6. 2.6 3D БАСПАСЫН БАПТАУ
2.7. 2.7. 3D МОДЕЛЬДЕРДІ ПРАКТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ҚҰРАСТЫРУ

3. Python тілінде программалау

Нөмірі
Параграф
3.1. 3.1 IDE-МЕН ТАНЫСУ
3.2. 3.2 ТІЛ ӘЛІППЕСІ. СИНТАКСИС
3.3. 3.3 ДЕРЕКТЕРДІҢ ТИПТЕРІ
3.4. 3.4 АРИФМЕТИКАЛЫҚ АМАЛДАРДЫҢ ЖАЗЫЛУ ЕРЕЖЕЛЕРІ
3.5. 3.5-3.6 ПРАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР
3.6. 3.7 САНДЫ ЕНГІЗУ ЖӘНЕ ШЫҒАРУ
3.7. 3.8 СЫЗЫҚТЫҚ АЛГОРИТМДІ ПРОГРАММАЛАУ
3.8. 3.9 ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ-ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

4. Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау

Нөмірі
Параграф
4.1. 4.1 СІЛТЕМЕЛЕР (СНОСКИ)
4.2. 4.2-4.3 ГИПЕРСІЛТЕМЕЛЕР ЖӘНЕ ОНЫ ПРАКТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ҚОЛДАНУ
4.3. 4.4 ИНТЕРНЕТТЕГІ АВТОРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ ЖӘНЕ ПЛАГИАТ МӘСЕЛЕЛЕРІ
4.4. 4.5 МАЗМҰН
4.5. 4.6 РЕФЕРАТ
4.6. 4.7 ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ-ПРАКТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР

5. Қосымшалар

Нөмірі
Параграф
5.1. ГЛОССАРИЙ
5.2. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
Өтінемін күте тұрыңыз