Информатика. 9-сынып

Оқулық авторлары
Р.А. Кадиркулов, Г.К. Нұрмұханбетова
Тапсырмалар жинағының авторлары
Р.А. Кадиркулов, Г.К. Нұрмұханбетова
Баспа
Алматыкітап
Пакетке кіреді
Тегін
  • Оқу жиынтығында 36 параграф, оқытушыға арналған тапсырмалар жинағында 40 тапсырма.
  • Оқулық авторлары
    Р.А. Кадиркулов, Г.К. Нұрмұханбетова
  • Тапсырмалар жинағының авторлары
    Р.А. Кадиркулов, Г.К. Нұрмұханбетова
  • Пән
    Информатика
  • Сынып
    9.
  • Баспа
    Алматыкітап
  • Пакетке кіреді
    Тегін

1. Ақпаратпен жұмыс

Нөмірі
Параграф
1.1. Құрметті оқушы!
1.2. Ақпараттың сипаттары
1.3. Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау
1.4. Google drive-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану
1.5. Желілік этикет

2. Компьютер таңтаймыз

Нөмірі
Параграф
2.1. Компьютердің конфигурациясы
2.2. Программалық қамтамасыз етуді таңдау
2.3. Компьютер құнын есептеу

3. Деректер базасы

Нөмірі
Параграф
3.1. Деректер базасы
3.2. Электрондық кестеде деректер базасын құру
3.3. Ақпаратты іздеу әдістері
3.4. Деректерді сұрыптау
3.5. Деректерді сүзгілеу
3.6. Деректерді кеңейтілген сүзгі арқылы іріктеу
3.7. Деректер базасымен жұмыс

4. Python программалау тілінде алгоритмдерді программалау

Нөмірі
Параграф
4.1. Бірөлшемді массив
4.2. Бірөлшемді массивте деректерді енгізу және шығару
4.3. Белгіленген сипаттары бар элементті іздеу
4.4. Бірөлшемді массивтер. Практикалық жұмыс
4.5. Элементтердің орнын ауыстыру
4.6. Сұрыптау
4.7. Элементті өшіру және кірістіру
4.8. ЕКІӨЛШЕМДІ МАССИВ
4.9. Екіөлшемді массивті сұрыптау, жолды өшіру
4.10. Бір және екі өлшемді массивтерге арналған шығармашылық-практикалық жұмыс

5. Python программалау тілінде 2D ойынын құру

Нөмірі
Параграф
5.1. PyGame кітапханасы
5.2. Артқы фон мен ойын кейіпкерлері
5.3. Ойын кейіпкерлерін таңдау
5.4. Кейіпкерлерді анимациялау
5.5. Пернетақтадан кейіпкерді басқару
5.6. Спрайттар соқтығысуын анықтау
5.7. Шарттарды Программалау («Футболшы» ойыны)

6. Приложения

Нөмірі
Параграф
6.1. Понятия
6.2. Глоссарий
6.3. Терминология
6.4. Пайдаланған әдебиеттер
Өтінемін күте тұрыңыз